We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar... - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Roos Machiel - WaarBenJij.nu We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar... - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Roos Machiel - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar...

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

01 Juni 2007 | Mongolië, Ulaanbaatar

Hoi lieve menschen!

Een laatste bericht voor we weer op bekende grond aankomen.
We zitten nu nog in Ulanbaatar en gaan straks met de trein naar Moskou.

In principe duurt het nu nog 9 dagen voor we thuis zijn, maar ik weet niet of we nog een computer te pakken krijgen in Moskou of verderop in Europa dus de kans is groot dat de volgende keer dat jullie weer wat van ons horen pas is als we thuis zijn.

We kijken uit naar onze terugkomst, maar tegelijk is het ook vreemd om te bedenken dat het al bijna zover is.

In Moskou komen we 5 juni aan, we hebben dan dus nog vier dagen om in Antwerpen te komen. Ik hoop dat de Russen ons dit keer een beetje goed gezind zullen zijn en dat we zonder problemen de laatste dagen zullen doorbrengen.

Tot gauw!

Liefs,
Koen en Roos

  • 01 Juni 2007 - 12:23

    Rosa:

    Ik zoveel zin jullie weer te zien!! kijk er naar uit!
    Veel liefs xx Rosa

  • 01 Juni 2007 - 13:03

    Chris:

    Hihi, de foto.. Alleen missen jullie nog een shirtje...
    Heb zo'n zin jullie te zien, mn zussie lekker dood te knuffelen, heeeeeerlijk ;)
    Nou, zie jullie dus de 10, succes met alles, en breng de laatste dagen goed door, want nu mag er niets meer mis gaan!
    kussen

  • 01 Juni 2007 - 17:47

    Stephanie:

    hey roos... ik kan niet wachten tot je weer terug bent.. lekker bij kletsen.. nog wel ff die paar dagen voorzichtig doen he. xxx

  • 03 Juni 2007 - 08:55

    Jo:

    amaai, nu al ??? Héhé, dat klinkt mij toch raar in de oren hoor ! Zo van, we zijn nu in Mongolië maar straksjes staan we weer bij jullie op de stoep; er zijn geen afstanden meer he mijnheer.... Formidabel toch zo'n reis. Wees ermee gefelciteerd (ja hoorn, nog eens !) Zoenen

  • 03 Juni 2007 - 15:52

    Annemarije:

    Hoi Roos en Koen,

    Wat een avonturen nog zeg! Jee en dan nu toch het einde inzicht, lijkt me gek. Het zal ook wel wennen zijn straks zeg...maar jullie zijn wel een super ervaring rijker!

    Ik hoop jullie nu toch echt wel in nederland of belgie te zien hoor! ben erg benieuwd naar jullie foto's, ervaringen ed.

    Geniet nog van de laatste daagjes!

    Veel liefs, annemarije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Welkom op mijn reisblog! Op dit blog kun je alle belevenissen van mijn reizen lezen en foto's bekijken. Het is heel leuk om te schrijven wat je allemaal meemaakt als je weet dat anderen dat dan weer leuk vinden om te lezen. Ik vind het daarom ook altijd erg leuk om een reactie van het thuisfront terug te krijgen, want na een tijdje merk je toch hoe ver weg je zit, en dan is het altijd leuk om te horen hoe het in het thuisland gaat of wat mensen van de verhalen die ik schrijf vinden. Lees er dus lekker op los, en houd je niet in als je een reactie wilt plaatsen! Veel plezier. Roos

Actief sinds 22 Nov. 2006
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 42710

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 31 Mei 2013

Roos naar Afrika en India

23 April 2011 - 21 Mei 2011

Vrijwilligerswerk Nyeri

25 September 2006 - 25 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: