Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roos Machiel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roos Machiel - WaarBenJij.nu

Koen en Roos samen negen maanden naar Zuid-Oost Azië.
Het doel is om zonder te vliegen de hele reis af te leggen.

07 Augustus 2007

Verhuisbericht!

13 Juni 2007

We zijn weer THUIS!!!

01 Juni 2007

We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar...

27 Mei 2007

Ploeteren in de woestijn

10 Mei 2007

....
Roos

Welkom op mijn reisblog! Op dit blog kun je alle belevenissen van mijn reizen lezen en foto's bekijken. Het is heel leuk om te schrijven wat je allemaal meemaakt als je weet dat anderen dat dan weer leuk vinden om te lezen. Ik vind het daarom ook altijd erg leuk om een reactie van het thuisfront terug te krijgen, want na een tijdje merk je toch hoe ver weg je zit, en dan is het altijd leuk om te horen hoe het in het thuisland gaat of wat mensen van de verhalen die ik schrijf vinden. Lees er dus lekker op los, en houd je niet in als je een reactie wilt plaatsen! Veel plezier. Roos