Verhuisbericht! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Roos Machiel - WaarBenJij.nu Verhuisbericht! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Roos Machiel - WaarBenJij.nu

Verhuisbericht!

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

07 Augustus 2007 | Nederland, Leiden

Lieve lezers,

Na bijna 9 maanden samen door de wereld getrokken te hebben en daarbij bijna iedere nacht in een ander bed geslapen te hebben, zijn we dan nu eindelijk THUIS!
Koen en ik (Roos) hebben ons nieuwe stekkie in Leiden gevonden voor de komende jaren.
Koen gaat Hotel en Evenemanten Management in Leidschendam studeren. Ikzelf ga aan de universiteit van Leiden Culturele Antropologie en Ontwikkelings Sociologie studeren.
Klinkt best interessant allemaal he?
Nou, dat is het ook. Om nog eens lekker bij te kletsen kun je ons dus hier in Leiden vinden.

Ons nieuwe adres is:
Hoefstraat 56 a app. G
2311 PV Leiden
Nederland

Liefs,
Koen en Roos

  • 08 Augustus 2007 - 17:48

    Lonneke:

    Hoi hoi!

    Dus nu gaat het echt gebeuren, samenwonen!:D GEfeliciteerd en het zal wel goedkomen daar in Leiden! Zitten jullie in een mooi appartement?? Wie weet kom ik nog eens langs als ik in de buurt ben, lijkt me in ieder geval leuk!
    Ben ook heel benieuwd naar jouw studie, Roos, ook echt mijn interesses!

    Heel veel succes en veel plezier met de nieuwe stap en tot ziens!:D

    Liefs,
    Lonneke

  • 12 Augustus 2007 - 19:22

    Leneke:

    Heeeee wat gaaf!
    zou t super leuk vinden om n keertje af te spreken! Ik ga naar Amsterdam, psychologie doen, dus we zijn iig dichter bij elkaar dan Zutphen-Eindhoven! Hopelijk tot gauw,
    kuskus Leneke

  • 02 December 2007 - 00:37

    Floor:

    Hej Roos (en Koen)
    Ik zit inmiddels in Vietnam, met verhaaltjes lezen :p. Erug leuk!!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Welkom op mijn reisblog! Op dit blog kun je alle belevenissen van mijn reizen lezen en foto's bekijken. Het is heel leuk om te schrijven wat je allemaal meemaakt als je weet dat anderen dat dan weer leuk vinden om te lezen. Ik vind het daarom ook altijd erg leuk om een reactie van het thuisfront terug te krijgen, want na een tijdje merk je toch hoe ver weg je zit, en dan is het altijd leuk om te horen hoe het in het thuisland gaat of wat mensen van de verhalen die ik schrijf vinden. Lees er dus lekker op los, en houd je niet in als je een reactie wilt plaatsen! Veel plezier. Roos

Actief sinds 22 Nov. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 42715

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 31 Mei 2013

Roos naar Afrika en India

23 April 2011 - 21 Mei 2011

Vrijwilligerswerk Nyeri

25 September 2006 - 25 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: