Nog één week - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Roos Machiel - WaarBenJij.nu Nog één week - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Roos Machiel - WaarBenJij.nu

Nog één week

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

15 April 2011 | Nederland, Hilversum

Lieve mensen,

Nog één week en dan beginnen Lieke en ik aan een heel nieuw avontuur, we gaan naar Nyeri, Kenia om daar als vrijwilliger in een weeshuis aan het werk te gaan.
Nu, nog een week te gaan, beginnen de nachten toch wat onrustiger te worden en wordt het echt spannend. De laatste spullen moeten nog even gekocht worden en dan maar hopen dat er niet meer dan 20 kilo in de tas belandt.

Inmiddels is onze sponsor campagne al op gang aan het komen en worden er bijdrages geleverd door vrienden en familie aan ons initiatief. Als je ook nog wilt steunen doe dat dan zo snel mogelijk, want het is dus al bijna zo ver. Mail me even en dan stuur ik je het rekeningnummer!

Hopelijk kan ik jullie over een week een eerste bericht vanuit Kenia sturen!

  • 15 April 2011 - 18:36

    Koen:

    Goed bezig liefje.
    Ga zo door ik wens je al het beste in het vere Africa

  • 15 April 2011 - 18:49

    Els:

    en voor hoelang gaan jullie?

  • 15 April 2011 - 18:59

    Roos:

    We gaan vier weken, niet zo heel lang, maar hopelijk lang genoeg.

  • 16 April 2011 - 15:28

    Els:

    amai veel succes waar blijf je met de honden?

  • 22 April 2011 - 09:06

    Johan:

    Vanuit Antwerpen wensen we je een goede en veilige reis toe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Welkom op mijn reisblog! Op dit blog kun je alle belevenissen van mijn reizen lezen en foto's bekijken. Het is heel leuk om te schrijven wat je allemaal meemaakt als je weet dat anderen dat dan weer leuk vinden om te lezen. Ik vind het daarom ook altijd erg leuk om een reactie van het thuisfront terug te krijgen, want na een tijdje merk je toch hoe ver weg je zit, en dan is het altijd leuk om te horen hoe het in het thuisland gaat of wat mensen van de verhalen die ik schrijf vinden. Lees er dus lekker op los, en houd je niet in als je een reactie wilt plaatsen! Veel plezier. Roos

Actief sinds 22 Nov. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 42745

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 31 Mei 2013

Roos naar Afrika en India

23 April 2011 - 21 Mei 2011

Vrijwilligerswerk Nyeri

25 September 2006 - 25 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: