Ziekjes - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Roos Machiel - WaarBenJij.nu Ziekjes - Reisverslag uit Gatitu, Kenia van Roos Machiel - WaarBenJij.nu

Ziekjes

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg Roos

01 Mei 2011 | Kenia, Gatitu

Halihalo allemaal.
Even een kort berichtje vanuit het niet zo heel warme kenia waar op het moment het water met bakken uit de hemel komt. Het regenseizoen is goed begonnen en iedere nacht regent het hier flink. Over het algemeen is het overdag droog, maar dat gold niet helemaal voor vandaag. Ook kan het hier door de regen ´s nachts best af koelen en heb ik dus zowaar een verkoudheid opgelopen.
Gisteren had ik zelfs koorts erbij en dacht ik even dat ik echt ziek zou worden. Gelukkig gaat het vandaag alweer wat beter, maar nog wel even opletten, en maar beter wat te warm dan te koud aankleden.

Inmiddels hebben we al heel wat ondernomen met de kinderen hier. Vrijwel dagelijks nemen we een aantal kinderen mee om iets leuks met ze te doen zodat ze een beetje uit de sleur van alledag komen en de aandacht krijgen die ze verdienen.
Zo zijn we inmiddels al met een aantal kinderen naar een soort wildlife park geweest, met een andere groep naar een waterval, met weer een andere groep hebben we lekker geluncht in een restaurantje en met weer een andere groep zijn we vandaag naar de hoogste waterval van Kenia geweest, de Thomson falls.

Het is echt leuk om te zien hoe de kinderen van dat soort uitstapjes genieten!
Gisteren hebben we ook nog een echte Keniaanse bruiloft mogen bijwonen, dat was echt geweldig. Maarja, toen werd ik ziekjes en ben ik in bed gedoken.

Tot zover dit bericht, ik laat spoedig weer wat van me horen.

Roos

  • 01 Mei 2011 - 20:28

    Koen:

    Gheloo liefje,
    Ik ben trots op je, graag was ik bij je al is het ook goed dat jij en ik ook blijven bestaan naast het wij.
    Knuffel

  • 02 Mei 2011 - 09:26

    Johan:

    Mooie woorden van Koen voor jou! Het is goed te zien en te lezen dat je het goed stelt. Hopelijk is je gezondheid snel weer beter. Fijn dat je dit werk wil doen!

  • 02 Mei 2011 - 19:31

    Rosa:

    Lieve Roos!!
    Wat speciaal om je verhalen te lezen over wat je hemaal in Kenia aan leuke dingen organiseerd voor deze kinderen! Het lijkt mij echt geweldig om te doen, ben wel een beetje jarloers:) Hopelijk voel je je vandaag al weer wat beter!!
    Knuffel voor jou

  • 04 Mei 2011 - 16:42

    Pipa:

    Ha die Rosie,

    Wat geweldig om jou op giraffenjacht te zien. Je had je goed verstopt. Waarom wordt er op ze gejaagd? Of worden ze weggejaagd ....
    Wat goed om te horen dat jullie iets voor de kinderen kunnen betekenen en dat ze er van genieten.
    Knap lekker op, werk en geniet!

  • 04 Mei 2011 - 16:50

    Roosje:

    Oh, papa.... Natuurlijk wordt er niet op giraffen gejaagd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Welkom op mijn reisblog! Op dit blog kun je alle belevenissen van mijn reizen lezen en foto's bekijken. Het is heel leuk om te schrijven wat je allemaal meemaakt als je weet dat anderen dat dan weer leuk vinden om te lezen. Ik vind het daarom ook altijd erg leuk om een reactie van het thuisfront terug te krijgen, want na een tijdje merk je toch hoe ver weg je zit, en dan is het altijd leuk om te horen hoe het in het thuisland gaat of wat mensen van de verhalen die ik schrijf vinden. Lees er dus lekker op los, en houd je niet in als je een reactie wilt plaatsen! Veel plezier. Roos

Actief sinds 22 Nov. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 42727

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 31 Mei 2013

Roos naar Afrika en India

23 April 2011 - 21 Mei 2011

Vrijwilligerswerk Nyeri

25 September 2006 - 25 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: