HAPPY NEW YEAR!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roos Machiel - WaarBenJij.nu HAPPY NEW YEAR!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Roos Machiel - WaarBenJij.nu

HAPPY NEW YEAR!!!

Door: Roosje

Blijf op de hoogte en volg Roos

31 December 2006 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal!

Even een kort berichtje vanuit Mea Sai, een klein plaatsje aan de Burmese grens, om iedereen de beste wensen te doen.
Bij deze dus, de allerbeste wensen voor 2007 en maak er wat leuks van. Wij zullen hier al 7 uur voor jullie aan het feesten zijn vanwege het tijdsverschil, maar helaas wel zonder echte oliebollen en gluhwein, maar wel met een Thais tintje. (Gisteren hebben we trouwens wel echte Nederlandse oliebollen gegeten bij een Nederlander die een Nederlands restaurant had in het plaatsje waar we verbleven, maar toch is dat niet helemaal hetzelfde, al hebben we wel zitten smikkelen...)

Wij zullen hier morgen of overmorgen de grens naar Burma overgaan om dan meteen weer terug te keren in Thailand om extra verblijfsdagen te verkrijgen waarna we vertrekken naar een olifanten kamp waar we leren een olifant te besturen. Dus nog even geduld en dan krijgen jullie daar meer over te horen.

Heel veel liefs en laat de champagne knallen!

Koen en Roos.

  • 31 December 2006 - 18:38

    Frederik:

    HAPPY NEW YEAR

  • 01 Januari 2007 - 02:36

    Rafaela:

    Gelukkig nieuwjaar! We hadden bijna gelijk het feestje, dat is dan wel weer leuk!
    Veel liefs en groetjes uit Sydney! Liefs Raf

  • 01 Januari 2007 - 10:55

    Erik En Nadette:

    Gelukkig nieuwjaar

  • 01 Januari 2007 - 16:18

    Christi:

    nou, de champagje heeft geknald, en hoe. Heb tot 6 uur in de morgen heerlijk gefeest en voel me vandaag tot mijn verbazing opperbest. Baal wel dat alle feestdagen voorbij zijn, maar zonder mn zussie st nicolaas, kerst en oud&nieuw is toch ook maar saai, dus wat dat betreft...
    Was dit jaar ook de eerste keer dat ik niet bij pap en mam was om 12 uur, ff wennen, maar wel leuk gehad. Pap en mam na twaalven nog aan de telefoon gehad voor de beste wensen. Ze zitten nu in Whenen, maar wensen jullie vast en zeker ook al het beste toe voor het nieuwe jaar.
    En dat doen Mike en ik ook, maar er iets moois van, wees gezond, gelukkig en tevreden, en ik hoop heel gauw weer wat van jullie te horen, en foto's te zien!!!
    dikke dikke zoenen

  • 01 Januari 2007 - 18:02

    Stephanie:

    hey... happy new jear..
    Echt geweldig al die verhalen elke keer... lijkt me super gaaf waar jullie nu zijn..Wij zitten nu twee weken in ons eigen huisje, wel wennen hoor maar het bevalt wel super goed.doei doei xxx stephanie

  • 01 Januari 2007 - 18:16

    Naomi:

    Heel veel geluk, wijsheid, liefde, gezondheid en alle mooie dingen die er maar te wensen vallen voor 2007! Zorg dat je goed op de olifant blijft zitten, eronder lijkt me niet fijn... Gaaf hoor!!! Liefs, Omi

  • 01 Januari 2007 - 19:33

    Ine:

    ik wens jullie een fantastisch nieuwjaar toe in goede gezondheid!!!

  • 01 Januari 2007 - 19:35

    Ine:

    Ik ben een klasgenoot van koen geweest in de middelbare school, moest je je afvragen wie ik was :) groetjes en succes op jullie reis

  • 01 Januari 2007 - 23:21

    Natalie:

    GELUKKIG 2007!
    xx

  • 02 Januari 2007 - 10:55

    Rosa:

    Gelukkig nieuwjaar jullie twee!! dikke kus rosa

  • 04 Januari 2007 - 19:58

    Mama Hilde:

    Hoi jullie tweetjes daar ver weg. Eindelijk heb ik zelf een paar dagjes vrij (5 zelfs) zodat ik mijn pc nog eens opendoe. Zowel van Johan als van mij DE BESTE WENSEN VOOR EEN PRACHTIG 2007. Zo te zien is het bij jullie al heel goed begonnen.
    Dikke kussen
    Hilde en Johan

  • 07 Januari 2007 - 04:52

    Koentje:

    hier in thailand is het 2550 in plaats van 2007 dat komt omdat boeda wat vroeger dan jezus was

  • 21 November 2007 - 10:22

    Jaco:

    Happy new year lieve koen en roos(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Welkom op mijn reisblog! Op dit blog kun je alle belevenissen van mijn reizen lezen en foto's bekijken. Het is heel leuk om te schrijven wat je allemaal meemaakt als je weet dat anderen dat dan weer leuk vinden om te lezen. Ik vind het daarom ook altijd erg leuk om een reactie van het thuisfront terug te krijgen, want na een tijdje merk je toch hoe ver weg je zit, en dan is het altijd leuk om te horen hoe het in het thuisland gaat of wat mensen van de verhalen die ik schrijf vinden. Lees er dus lekker op los, en houd je niet in als je een reactie wilt plaatsen! Veel plezier. Roos

Actief sinds 22 Nov. 2006
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 42716

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 31 Mei 2013

Roos naar Afrika en India

23 April 2011 - 21 Mei 2011

Vrijwilligerswerk Nyeri

25 September 2006 - 25 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: